Ca urmare a aparitiei Legii 40/2011 – text integral – în Codul Muncii, la articolul 40 alineatul (1), după litera e) s-a introdus o nouă literă, litera f), cu următorul cuprins:
Să stabilească obiectivele de performanță individuală, precum și criteriile de evaluare a realizării acestora.
Pornind de la aceasta nouă prevedere, trebuie să faceţi următoarele:
• acte adiționale la contractele de muncă – în care stabiliţi obiectivele de performanţă şi criteriile de evaluare pentru fiecare angajat;
• act adițional la Regulamentul Intern – în care stabiliţi obiectivele de performanţă şi criteriile de evaluare;
• modificări la fișa postului cu obiectivele de performanță a lucrătorilor;
Lista serviciilor complete:
1. Contract Colectiv de Munca
Obligatoriu la societatile cu peste 21 de salariati.
- întocmirea contractului colectiv de munca la nivel de unitate
- consultanta privind negocierea clauzelor din contractul colectiv de munca
- întocmire acte premergatoare negocierii clauzelor contractului colectiv de munca (convocator, procese verbale ale sedintelor de negociere)
- verificarea reprezentativitatii salariatilor la nivelul unitatii
- înregistrarea contractului colectiv de munca la Inspectoratul Teritorial de Munca
2. Regulamentul Intern
Obligatoriu la fiecare angajator; actul prin care angajatorul poate sa stabileasca normele de conduita în cadrul societatii si sa aplice sanctiuni disciplinare salariatilor care savârsesc abateri disciplinare.
- întocmirea regulamentului intern al societatii, adaptat la cerintele si specificul firmei
- consultanta privind modalitatile de aplicare a dispozitiilor regulamentului intern
3. Fisa Postului
–
Act care cuprinde atributiile postului si activitatile care trebuie executate de catre salariat în raport cu pregatirea profesionala si cerintele postului.
- întocmirea fisei postului în conformitate cu COR, cu nivelul de studii al salariatului si experienta ocupantului postului
- specificarea relatiilor de subordonare ale salariatului, a activitatilor care le executa salariatii cu încadrarea în timpul de munca
- personalizarea fiselor de post pentru fiecare departament si acoperirea legala pentru toate dispozitiile si sarcinile care sunt date spre executare salariatilor
- anexe în domeniul securitatii si sanatatii în munca, prevenirea si stingerea incendiului si sistemul de management integrat.
4. Evaluarea anuala a salariatilor
- întocmirea metodei de evaluare a fiecarui functii în cadrul societatii.
5. Evidenta Personalului
- întocmirea dosarului de personal (contract individual de munca, si actele necesare angajarii conform legislatiei muncii în vigoare)
- evidenta salariatilor în format electronic – REVISAL
- înregistrarea contractelor individuale de munca a noilor salariati – REVISAL
- transmiterea în format electronic a noilor înregistrari ale contractelor individuale de munca – REVISAL
6. Modificarea Contractului Individual de Munca
- întocmirea actelor de modificare a contractelor individuale de munca
- întocmirea actelor de desfacere a contractelor individuale de munca
- act aditional la contractelor individuale de munca
- înregistrarea si transmiterea în format electronic a desfaceri contractelor individuale de munca – REVISAL
7. Disciplina Muncii
- întocmirea actelor privind sanctionarea disciplinara a salariatilor care au savârsit abateri disciplinare (convocator pentru cercetarea prealabila disciplinara, decizie de numire a comisiei de cercetare disciplinara, proces verbal de cercetare)
- întocmirea, cu respectarea prevederilor imperative ale legislatiei si a termenelor de comunicare si emitere a deciziei de sanctionare
8. Consultanta in Domeniul Raporturilor de Munca - a. Contractul Individual de Munca
- consultanta privind întocmirea contractului individual de munca, verificarea înscrierii clauzelor obligatorii si clauze speciale (clauza de mobilitate, clauza de fidelitate, clauza de neconcurenta, clauza cu privire la formarea profesionala)
- întocmirea de acte aditionale la contractul individual de munca privind modificarea locului muncii, durata contractului, felul muncii, conditiile de munca, salariul, timpul de munca si de odihna
- întocmirea de contracte speciale privind relatiile de munca (cim cu munca la domiciliu, contract de ucenicie, contract de formare profesionala, contract de constituire de garantii pentru gestionari etc)
- consultanta privind termenele de înregistrare a contractelor individuale de munca si a actelor aditionale
8. Consultanta in Domeniul Raporturilor de Munca - b. Necorespunderea Profesionala a Salariatului
- întocmirea actelor privind cercetarea pentru necorespundere profesionala sau inaptitudine a salariatilor (convocator pentru cercetarea prealabila disciplinara, decizie de numire a comisiei de cercetare prealabila pentru necorespundere, proces verbal de cercetare)
- întocmirea, cu respectarea prevederilor imperative ale legislatiei si a termenelor de comunicare si emitere a deciziei de concediere a salariatului
- întocmirea notificarii obligatorii catre agentia de ocupare a fortei de munca
8. Consultanta in Domeniul Raporturilor de Munca - c. Angajarea Strainilor in Romania
- consultanta privind angajarea strainilor în România
- conditiile de obtinere a autorizatiei de munca pentru cetatenii extracomunitari
8. Consultanta in Domeniul Raporturilor de Munca - d. Detasarea Strainilor in Romania
- conditiile de detasare a cetatenilor comunitari în România
- conditiile de detasare a cetatenilor extracomunitari în România
- întocmirea actelor prin care societatea anunta Inspectoratul Teritorial de Munca despre detasarea strainilor
8. Consultanta in Domeniul Raporturilor de Munca - e. Agent de munca temporara
- consultatie privind calitatea de agent de munca temporara
- conditiile ce trebuie îndeplinite de societati pentru a activa ca agent de munca temporara (misiunea de munca temporara, durata misiunii de munca temporara, contractul de punere la dispozitie, contractul de munca temporara)